Manager proiect

Managerul de proiect conduce echipa, are rol de mediator al relaţiilor din cadrul proiectului – fie că sunt clienţi, membri ai echipei, directori ai firmei sau orice tip de parteneri (liberi profesionişti, colaboratori sau chiar grupuri din societatea civilă) şi de punct central al proiectului.
Ocupaţia manager proiect are în vedere toate persoanele care au responsabilitatea de a realiza şi implementa proiecte la nivel operaţional.

Condiţii de acces: studii superioare

Durata cursului : 40 ore

Preţul cursului: 800 lei

Înscrie-te aici!

La sfârşitul sesiunii de formare, participanţii vor fi capabili să:

  • Stabileasca scopului şi a obiectivele proiectului
  • Stabileasca specificaţiile proiectului
  • Stabileasa criteriilor de succes ale proiectului
  • Stabileasca activităţilor specifice proiectului şi eşalonarea lor în timp
  • Estimeze şi sa asigure resursele necesare realizării proiectului
  • Estimeze şi sa bugeteze costurile
  • Estimeze şi sa asigure resursele
  • Gestioneze şi sa controleze utilizarea resurselor
  • Planifice şi sa controleze achiziţiile şi contractele
  • Managerieze contractele
  • Managerieze financiar proiectul
  • Identifice, documenteze, prioritizeze si sa cuantifice riscurile
  • Urmăreasca şi sa controleze riscurile
  • Selecteze şi sa managerieze echipa de proiect
  • Stabileasca un sistem de comunicare dedicat proiectului
  • Stabileasca nivelul de calitate pentru activităţi şi rezultate
  • Managerieze implementarea proiectului.
  • Stabilirea scopului proiectului;
  • Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectelor;
  • Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului
  • Clarificarea conceptului de management de proiect;
  • Planificarea eficienta a resurselor in cadrul proiectului;
  • Identificarea modalitatilor potrivite de monitorizare si evaluare;
  • Gestionarea calitatii, riscurilor, resurselor in proiecte;
  • Utilizarea instrumentelor specifice managementului de proiect.